.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماينده گرگان: نجار فردي متخصص و با تجربه است

نماينده مردم گرگان در مجلس شوراي اسلامي وزير پيشنهادي كشور را فردي با تجربه، متخصص و كارشناس دانست و گفت: وي در دوره وزارت دفاع نشان داد كه مديريتي قوي دارد و ولايت مداري او نيز به نمايندگان ثابت شده است

حجت‌الاسلام سيدعلي طاهري در گفت و گو با خبرنگار سياسي ايرنا با اشاره به معرفي مصطفي محمدنجار وزير دفاع دولت نهم به عنوان وزير پيشنهادي كشور گفت: اگرچه ظاهر وزارت دفاع اين ذهنيت را ايجاد مي‌كند كه اين وزارتخانه وظايف نظامي گري بر عهده دارد اما بايد گفت كه كاركرد اين وزارتخانه در ايران متفاوت از ساير كشورها است.

طاهري تاكيد كرد: امور مربوط به نظامي گري در ايران بر عهده ستاد كل نيروهاي مسلح است كه در ارتباط مستقيم با فرماندهي كل قوا مي‌باشد و وزارت دفاع تنها وظيفه پشتيباني و رسيدگي به امور غيرنظامي و تامين تجهيزات نظامي و سلاح كشور را برعهده دارد.

اين نماينده اصولگراي مجلس با بيان اينكه وزارت دفاع حوزه‌هاي متعددي از جمله امور بازنشستگي، خدمات درماني، صنايع دفاعي نيروهاي مسلح را بر عهده دارد، گفت: در حقيقت وزارت دفاع در حوزه‌هاي اقتصادي، صنعتي و اجتماعي فعاليت دارد و در امور نظامي وارد نمي‌شود.

طاهري، وزارت دفاع را وزارتخانه‌اي جامع در مقايسه با ساير وزارتخانه‌هاي كشور دانست و گفت: فردي كه بتواند در اين وزارتخانه كارنامه موفقي ارايه كند، امكان موفقيت در ساير حوزه‌ها را نيز دارد.

طاهري تاكيد كرد: با توجه به ويژگي‌هاي شخصيتي و توانمندي‌هاي مديريتي محمد نجار، وي مي‌تواند گزينه مناسبي براي تصدي وزارت كشور باشد.

اين نماينده مجلس يكي از كاركردهاي وزارت كشور را تامين امنيت داخلي كشور بويژه در نقاط مرزي عنوان كرد و گفت: سابقه اجرايي محمدنجار در امور دفاعي امكان رفع مشكلات موجود در حوزه مرزي را فراهم مي‌كند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.567 seconds.